Back to home Themes Support Select topics Themes Preview and other cool stuf! Change your settings Need a help?
08 sep 2010 - 11:47 Kickestein
· Home

· Speelruimtebeleid
· Vrije tijd
· Adresboek
· Artikelen voor PDA
· Downloads
· FAQ
· Nieuws
· Beveel ons aan
· Recencies
· Zoeken
· Secties
· Top 10
· Web Linkjes

Website? wat vind jij ervan.

Leuk... ga zo door
Te gek !
Geen mening

[ Resultaten | Opiniepeilingen ]

Aantal stemmen: 32
Opmerkingen: 599

We hebben 5 gasten en 0 leden online

U bent een anonieme bezoeker. U kunt zich gratis registreren door hier te klikken

Login
 Gebruikersnaam
 Wachtwoord
 Onthoud mij

Bent u nog niet geregistreerd? U kunt zich inschrijven.
Als een geregistreerde gebruiker heeft u diverse voordelen en kunt u opmerkingen plaatsen onder eigen naam.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp
Auteur Bericht
AdminOffline
19 Onderwerp: Snoeien van de bomen  BerichtGeplaatst: 10 feb 2007 - 02:50
Site Admin

Status: Offline
Rondom kickestein is de gemeente druk met het snoeien van de bomen. Het was wel nodig maar het is nu wel een kale bedoeling hoor Rolling Eyes
Ik hoop maar dat het gauw weer terug groeit en lekker groen word want het voelt zo leeg zo.

Ook de bestrating zijn ze zo hier en daar aan het repareren zodat die waterkuilen in de weg verdwijnen. Als ze nou ook zorgen dat het onkruid verdwijnt dan ben ik helemaal tevreden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage  
Reageer met quote Naar boven
Berichten van afgelopen:     
Ga naar:  
Tijden zijn in GMT - 9 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie
Vorige onderwerp Printervriendelijke versie Log in om je privé berichten te bekijken Volgende onderwerp